Doorgaan naar hoofdcontent
Sen ne kadar durust olursan karsidaki 8nsanlar bir o kadar durust degil. Can SIKICI,hemde cok.Benim gibi bir insan durustlugunden odun vermek istemesede zorla olacak gibi degil. Yalansin dunya, yalanci insanlari uzerinde tasiyan dunya. Yukun agir rabbimin vardir elbette bir bildigi. Ben yoruldum,ben her defasinda hayal kirikliklari yasamak zorunda degilim. Sessizlik en guzeli, susmak en guzeli. Arkamdan cevrilenleri gormezden gelmek mi? Yoksa yuzlerine karsi haykirmak mi. Yuru git dunya uzak eýlesin rabbim hemde coooook uzak.

Reacties

  1. Selamunaleykum sen yinede durust kal dedigin gibi vardir rabbiminde bi hesabi, dedigin gibi bu yalan dunyaya fazla kaptirmamak lazim onemli olan ahirettir sanirim orasi icnde caba gosteriyorsundur ve gosterdigindende eminim Allaha emanet olasin hosca kal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aleykumselam Anoniem. Tek umudum, tek siginagim rahmeti bol rabbim. Sizde Allah'a emanet olasiniz.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.