Doorgaan naar hoofdcontent
Yine deryalarla bogusuyorum,yine yazmak istedim, birileri okusun diye degil sadece icimi dokmek. Bogazimda dugumlenen kelimeleri dokmek lazim yaziya desemde yok, burasi ne ki, sadece gecici bir heves yoksa aylar gezmezdi yazmadan. Ne yasadigimi Allahimdan baska kim bilebilir ki...kimler anlar ki halimden. Allah'in yarattigi kullardan yok bir beklentim...elbette bu agir zor zalim anlarda gececek, yerine baska gunler gelecek. Rabbim guclesturme kolaylastir, isyan ettirme dayanmak icin guc ve sabir ver, susarak yutarak hatta etrafina kocaman bir duvar orerekte geciyor bu yalan dunya. Hesap bu ya gececek ve birgun perde kapanacak, vakit zamani degil yasadiklarimizi ve yasattiklarimizin hesabini verme vakti... korktugumuzdan ve korkularimizdan emin kil yarabbi...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.