Doorgaan naar hoofdcontent
Insanoglu anlamaz ki istemedigi surece yada tam tersine anlamak ister ve anladigini sanir. Sandigi ile kalir ve hayat anladiklari ile bir sekilde akip gitmeye devam eder. Yillarin verdigi bedenimdeki ve beynimdeki yorgunlukta benim anladiklarimdan ibaret. Gececek hersey gececek, bir faninin dunyaya gelip, yasayip ve birgun toprakla bulustugu gibi,hersey bitecek, butun cektiklerim, sikintilarim bu dunyada son bulacak, sonrasi cok daha kolay olmasi icin bugunleri boyle yasiyorum. Insanin ihtiyaci oldugu gucu dayanagi Rabbinden alabilmesi ne buyuk nimet. Rabbim diledigine veriyor, dileginden aliyor. Hakkimiz hayirli olana razi olabilme dilegi ile...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.