Doorgaan naar hoofdcontent
Bir küçük hayalden ibaret hayatım, kendi içimde var olmaya çalışan umutlarım var. Zararsız,kimsesiz…
Özgürlük diye bağıran kafesinden kaçmaya çalışan ama bir türlü beceremeyen kelebeğim var göğsümde. Korkularımla yüzleşemeyen onlardan kaçmak için çakıl taşlı yollarda çıplak ayakla kaçtığım benliğimle sayısız yalnızlığım var. Mücadelelerim var kendimle. Tüm acılarını tatmış. Yerini doldurmamış sarhoşluğum. Bana yakışmayan güçsüzlüğüm var. Avuç içine saklanıp günlerce ağlayabileceğim birikmişliğim var.
Ürperir benliğim ay ışığına ulaşmak için kaybolduğum kurtlar sofrasında. Sayısız kanat çırpışımla tuzla buz olan kanatlarım, kan revan olmuş hislerim var.
Yabancısı olduğum dünyada gelmeyeceğini bildiğim rüzgarı bekliyorum.Beni aya savurmasını düşlediğim, esmedikçe daha da savrulduğum…
(Alinti)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.