Doorgaan naar hoofdcontent

 Yazmayali uzun zaman oldu diyecegin ama yazmaktan asla vazgecmedim ki ben. Duyfularini dusuncelerini yaziua dokebilmekte insana iyi gelen, rahaylatan uzerindeki agirligi alan. Gecen zaman zarfinda anladim ki yazmam her insanin harci degil. Durust olupta duygularini kelimelere dommeyi bu zamamda kac kisi basarabiliyor ki... icimdeki dinginligin ueri ayri firtinanin ki daha bir ayri. Firtinanin esmesine ne kadar izin verirsen o kadar yalpanirsin, devam edersen de o guzelim koklerininden soker atar o acimasiz firtinalar. Gereksiz insanlara yol vermeyi Rabbim canimi yaka yaka ogretti. Sonsuz sukur bu halime, Allahim halden anlamayan, seytanin serrinden seytanlasmis insanlarin serrinden butun muslumanlari korusun


Reacties

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.