Doorgaan naar hoofdcontent
Bugun benim dogum gunum, gecmiste biraktigim kocaman kocaman yillarim var. Hayaller,ozlemler, ayrilmalar, kavusmalar, umutlarla dolu yillar. Gulumsemelerim yani sira goz yaslari ile gecen yillarim. Kendimi araken kayboldugum, her seferinde yeniden buldugum, buldukca buyudugum yillarim. Hayata, zamana,kosullara direndigim, bas kaldirdigim, mucadele ettigim yillar. Bazen yoruldugum,kendime kapandigim,kendimi dinledigim,sonra yeniden, kaldigim yerden hayat yoluna yurumeye,kosmaya, sendelemeye devam ettigim yillar. Benim hayatimda, benim dunyamda umutlar hep varolacak. Umutla daha guzel yillara insallah...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.