Doorgaan naar hoofdcontent
Allah'in izniyle 54 gun sonrasi guzel yurdum, Turkiyem sana kavusacagim. Benim yilbasim izinden izine olsa gerek. Yeni baslayam hicbir yil umut vermedi, nede heyecan hissettirdi. Benim heyecanim her defasinda ulkeme kavustugumda, her defasinda huzunle ayrildigim yerde yuregim kaliyor. Yasadigim bugunler agir hemde cok agir, tek umudum Rabbim. Insallah dertler sikintilar yolculuk oncesinde tamamen biter, bitmese bile yenileri kapida beklesede Turkiyem iyi gelecek bana, biliyorum ki bu ulkeden uzaklasmak bana hep iyi geldi...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ben, benim olmayan hayati yasatmaya mahkum edenleri Allah'a havale ettim. Kisir bir dongu icinde yasamaya nereye kadar devam edecem. Yorgunum, yoruldum. Ne dinlenmek ne de uyku dinlendirmiyor. Dinledigim yer sadece rabbimin huzuru. Huzuru bulabildigim yere daha cok varabilseydim.